Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem fasen vill vara Fragbitepolis?

Postat av aber den 11 April 2008, 23:37
38 kommentarer · 111 träffar
Ja det är en väldigt bra fråga tycker jag!
För vid en närmare eftertanke är jobbet som Fragbitepolis ungefär som att gräva en grop för att sedan lägga tillbaka allt man grävt upp och dessutom inte få något för det.

Och vad kan man dra för slutsats utav det? Jo att alla Fragbitepoliser förmodligen inte har några liv och tycker det är kul att jobba ideellt, för det är ju precis det dom gör. DOM ARBETAR HELT JÄFFLA IDEELLT FÖR FRAGBITE! Sjukt är det, fast vadfan. Dom får göra som dom vill! Jag bryr mig inte. Fast lite gör jag det ändå eftersom jag skriver den här tråden.

Dom sitter dagarna och kvällarna ut och delar ut varningar och censurerar diverse saker. Dom ger sig också väldigt ofta in i diskussioner som dom ALLTID lyckas förlora, pinsamt- att dom aldrig lär sig.

Diskutera deras vettighet, är det vettigt rent mäskligt sätt att sitta framför en dator och arbeta ideellt för en Counter-Strike sida? Skulle du vilja göra samma sak?
Annars tycker du att fragbite sköts korrekt av fragbitepoliserna?
Diskutera!

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..