Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite blivit bättre

Postat av hetsen den 10 Mars 2008, 16:46
31 kommentarer · 56 träffar
Är det bara jag som tycker att Fragbite är på en bättringsväg? Efter alla trådar om att Fragbite var fyllt av P12or och omogna kommentarer så verkar det som att det är på bättringsvägen. Såg några trådar om lite datorstrul, istället för "KÖP NY DATOR NOOB!! HEHEHE JAG E COOL P12 LEETCREW FANBOY" så är det faktist dugligt schyssta kommentarer.

Vad tycker ni om Fragbite idag jämfört med "igår"? Har vi bättrat oss? Försämrat oss? Motivera ffs!

EDIT: Varför är det så jävla svårt att vara snäll på FB nu mera? Jag har oftast kommenterat schysst men många som är reggade från 06 och uppåt, finns även old school-personer som är omogna på fragbite och verkligen borde rätta till sig.

EDIT2:

"Ante 001 Profil skapad: 2007-07-09" Varför är jag inte förvånad?

#13 Med "igår" menar jag inte 04-05 då menar jag mer. Utan tiden innan Fragbite trådarna kom upp med att försöka göra det bättre. Om jag jämför med slutet av förra året så var ju FB en katastrof rent ut sagt, vi hade äckliga spamtrådar nästan varje vecka. Fusktrådar som var roligt ibörjan tills hela världen började med timsu. osv osv
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..