Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förändring av "Mina kommentarer"

Postat av Blixt den 9 September 2004, 23:23
18 kommentarer · 88 träffar
Det kommer ju med jämna mellanrum trådar på saker som kan förbättra Fragbite enligt någras mening. Vad gör fragbite crew med detta? Vissa av förslagen tycker jag är helt klockrena men ändå händer ingenting av det på sidan. Nu har jag själv suttit och funderat på en förändring som kanske har varit på tapeten förrut men jag har iaf inte sett den så sådana kommentarer avböjes.

Så till tipset: Där det står "Mina kommentarer" finns ju de senaste trådarna man kommenterat i och även när något nytt händer i den tråden, detta är ju helt fantastiskt men jag tycker man borde kunna avmarkera att man vill följa en viss tråd. Jag vet inte om jag är ensam om det men jag stör mig otroligt på om man har kommenterat i en gigantisk tråd som sedan får en hel drös kommentarer följande dagar och jag får tvångstankar som tvingar mig att trycka på länken för att få bort (*2) eller vad det kan tänkas stå. Därför avböjer jag ibland att kommentera trådar som man med tiden har lärt sig drar en massa kommentarer. Så som "Vilket är ditt favoritvapen" etc. Detta kan ju inte krävas mycket av våra käre samot att koda?

Det är möjligt att jag behöver söka hjälp men så här är det :P
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..