Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Överklaga Varning.

Postat av casall den 2 September 2004, 14:52
44 kommentarer · 123 träffar
Jag gör inte denna tråd för att skryta, smöra för admins eller för att få tillbaka era tråkiga kommentarer.

Jag blev varnad och tillfälligt bannad för en kommentar. Blev bannad i 68 timmar. Jag tyckte dock varningen var fel utdelad och överklagade, när jag senare kollar frabite är varningen borttagen. Vill bara säga (eftersom fragbites forum är ett forum där man får säga lite vad man vill och det når ut till många människor) att fragbites admins faktiskt kollar igenom överklagningarna, sen att reglerna är lite för stränga imo är en annan sak men det ska jag inte skriva om nu.

En annan sak jag länge stört mig på är "Ring någon som bryr sig" och dylika kommentarer, man använder oftast fragbites forum för att nå många människor som gillar CS precis som en själv. Ni som inte bryr er var alltså inte menade att kommentera. Tänk på det nästa gång ni skriver "i care my ass off" eller dylikt. Onödiga kommentarer i den här tråden vill jag helst slippa, ville bara att alla skulle läsa :)

over and out - peace.

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..