1
Automatiska länkar mellan #
Postat av spOWN den 21 Januari 2008, 11:51
4 kommentarer · 71 träffar
Ganska länge nu har vi här på fragbite haft automatiska länkar mellan nummer i trådarna, (till exempel om #4023 skriver #1 kan man klicka på #1 i #4023's post så kommer man till #1 så man kan läsa den).
Det finns en klar bugg som inte borde vara svår att fixa men jag stört mig på ganska mycket, och det är att om man länkar till ett jämnt hundratal från sidan efter backar man inte en sida i tråden. Om man är på sida två och klickar på en länk till #100 stannar man kvar på sida två, fast #100 är på sida 1.
En annan sak jag stör mig på är att #0 inte kan länka till posts.
Tänkte bara dra fram problemen i ljuset och banka lite på dem, vet inte om någon stör sig på samma sak, och det är inga stora saker.
Det finns en klar bugg som inte borde vara svår att fixa men jag stört mig på ganska mycket, och det är att om man länkar till ett jämnt hundratal från sidan efter backar man inte en sida i tråden. Om man är på sida två och klickar på en länk till #100 stannar man kvar på sida två, fast #100 är på sida 1.
En annan sak jag stör mig på är att #0 inte kan länka till posts.
Tänkte bara dra fram problemen i ljuset och banka lite på dem, vet inte om någon stör sig på samma sak, och det är inga stora saker.