1
Fragbiteidealen
Postat av aber den 15 Januari 2008, 21:42
42 kommentarer · 24 träffar
Satt precis och tänkte på hur man som människa måste vara för att vara k000l @ fragbite. Finns ju en hel del punkter som man måste uppnå för att just vara k000l. För att nämna några:
*40cm penis, SLAK är ett absolut måste.
*Man måste självklart ha knullat, gärna med 400pers vid ett flertal gånger.
*Man får absolut aldrig ha haft 0-15, man bör helst alltid ligga på 30-2 mot heaton och co.
*Man måste ha sätt alla youtube filmer så man kan skriva OLD, OLD, OLD i alla youtube trådar.
*Man måste också ha läst ALLA aftonbladet, expressens artiklar för att inte bli påhoppad.
*Att överhuvudtaget säga emot merparten av trådens åsikter är helt uteslutet, resulterar oftast i påhopp i form av mail här på fragbite.
*Det är självklart ett måste att gyma regelbundet.
*Vid gymtillfällerna måste självklart vikterna vara 4-5gånger ens egen kroppsvikt, 300-400 i bänk (såklart)
*Har man inte oldschool har man oftast ingen talan i de riktigt tajta diskussioner, Dabro vinner oftast- Han är ju trots allt mest oldschool av alla.
*Man måste varje helg vara ute och festa, supa sig dyngrak varje helg.
*Att svepa två liter vodka är en baggis.
TILLÄGG, EFTER KOMMENTARER:
*Man måste självklart ha professorexamen i svenska, kunna alla ord och ALDRIG stava fel eller särskriva.
JAG HAR SVARET PÅ LANDETS SAMHÄLLSPROBLEM, FRAGBITE!
Diskutera hurvida jag har rätt eller fel.
*40cm penis, SLAK är ett absolut måste.
*Man måste självklart ha knullat, gärna med 400pers vid ett flertal gånger.
*Man får absolut aldrig ha haft 0-15, man bör helst alltid ligga på 30-2 mot heaton och co.
*Man måste ha sätt alla youtube filmer så man kan skriva OLD, OLD, OLD i alla youtube trådar.
*Man måste också ha läst ALLA aftonbladet, expressens artiklar för att inte bli påhoppad.
*Att överhuvudtaget säga emot merparten av trådens åsikter är helt uteslutet, resulterar oftast i påhopp i form av mail här på fragbite.
*Det är självklart ett måste att gyma regelbundet.
*Vid gymtillfällerna måste självklart vikterna vara 4-5gånger ens egen kroppsvikt, 300-400 i bänk (såklart)
*Har man inte oldschool har man oftast ingen talan i de riktigt tajta diskussioner, Dabro vinner oftast- Han är ju trots allt mest oldschool av alla.
*Man måste varje helg vara ute och festa, supa sig dyngrak varje helg.
*Att svepa två liter vodka är en baggis.
TILLÄGG, EFTER KOMMENTARER:
*Man måste självklart ha professorexamen i svenska, kunna alla ord och ALDRIG stava fel eller särskriva.
JAG HAR SVARET PÅ LANDETS SAMHÄLLSPROBLEM, FRAGBITE!
Diskutera hurvida jag har rätt eller fel.