Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bär vs fbpd

Postat av bär den 6 Januari 2008, 23:19
50 kommentarer · 145 träffar
Hej!

Det är med sorg i mitt hjärta som jag skriver detta. Jag känner mig extremt kränkt här på FB av dessa poliser. Korruptionen har växt sig starkare inom kåren och från säkra källor har jag t.om fått reda på att dem har en såkallad BLACKLIST där dem tävlar om att banna utvalt folk.

Jag tycker att det har gått för långt nu och skriver detta meddelande till er användare. Jag tror på min sak och är redo att dö för den.

Varje gång jag gör en ny tråd så kommer en FBpolis och tar bort den DIRR. Utan att den ens bryter mot reglerna!
Ett exempel är när jag gjorde en tråd om att jag hade stopp i toan och ville ha lite hjälp om hur jag skulle gå till väga... BOOM.. tråden va borta.. och natten slutade inte bra.

Sen när man drar in på IRC för att få en förklaring så sitter dem där och hånar en och säger rasistiska saker för att se cool ut inför alla användare i kanalen.

Jag kommer ihåg den gamla goda tiden runt 2000-2004 när alla kände alla och polisen var ens vänner :).
Det är skandalöst vad fragbite har blivit..

Denna tråd kommer väl inte vara uppe länge så läs medans ni kan...

mvh bär - eran frihetskämpe
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..