1
Screen Shot, admins hjälp :'(
Postat av technick den 24 Augusti 2004, 01:10
13 kommentarer · 156 träffar
När ni begär screenshot av mig kommer inte texten med i printet :/ vad jag har förstått kmr printet lite senare, när texten är bort redan. detta är sjukt, jag har inte betalat för mitt account ännu men har tänkt att kanske göra det när dagarna är räknade, men jag vet inte nu om jag vågar nåmera. Är det en bugg i systemet eller är det fel på min dator/cs,steam? Jag upploadar det screenet som hamnar i Minmail/steamapps/counterstrik e/cstrike, och JA, det finns bara en BMP fil där när ni begär screen, jag har kollat. Jag vet inte hur jag ska kunna bevisa förutom att upploada det "buggade" screenet och sen får ni titta på "senast ändrad". Jag tycker ni ska ta tag i det här för jag vill inte bli bannad för fusk när det är fel på systemet.
Jag tänker främst på mig själv i det här läget men också på dom andra som kanske har samma problem.
Innan nån drar nån ful kommentar tänk er själv i det här läget, visst? tack å hej för mig
Jag tänker främst på mig själv i det här läget men också på dom andra som kanske har samma problem.
Innan nån drar nån ful kommentar tänk er själv i det här läget, visst? tack å hej för mig