1
statsen fråga
Postat av tano. den 20 Augusti 2004, 16:32
6 kommentarer · 67 träffar
mina stats verkar inte uppdateras, får bara meddelandet att man måste vara inne mer än 5 min lr ha mer än 4 spelare på servern...
men jag har spelat en timme nu, och varit inne två mappar irad på en Full server..
får ändå samma meddelande.? varför det?
edit: märkte en till sak, på public 1 servern kan jag inte gå in fastän lediga platser. det ahr blivit något fel så den säger att jag är redan i den sessionen.
självklart trycker jag bort mig och det står att den tar bort mig, sedan blir det kruxigt.
då säger dne på nytt att jag är i sessionen, det blir samma sak igen...
försökte logga ut och in och stänga av explorer (om det kan hjälpa) kan det avra det här som gör felet med statsen?
men jag har spelat en timme nu, och varit inne två mappar irad på en Full server..
får ändå samma meddelande.? varför det?
edit: märkte en till sak, på public 1 servern kan jag inte gå in fastän lediga platser. det ahr blivit något fel så den säger att jag är redan i den sessionen.
självklart trycker jag bort mig och det står att den tar bort mig, sedan blir det kruxigt.
då säger dne på nytt att jag är i sessionen, det blir samma sak igen...
försökte logga ut och in och stänga av explorer (om det kan hjälpa) kan det avra det här som gör felet med statsen?