1
PÅHOPPAD! @ Fragbite
Postat av aber den 30 November 2007, 18:20
40 kommentarer · 60 träffar
För någon dag sedan satt jag och surfade på min absoluta favoritsida (fragbite). Och vad gör man på fragbite? Jo kommenterar i diverse trådar, vettiga och totalt ovettiga. Efter att ha kommenterat i en tråd klickar jag några minuter senare in i tråden för att se hur det utvecklat sig så att säga. Och upptäcker att någon har påpekat mitt inlägg och skrivit detta (jag i detta fall är kommentar #5):
"#5 tbh så borde du vara tyst, du e sämst på cs gå och gör ngt annat än att sitta här på FB och hoppa på folk."
Kommenterat av en viss person (nämner inga namn) då jag riskerar att ännu en gång bli utmärkt som "påhopparn".
Är inte detta ett påhopp? Som denna person bad mig sluta med. Sluta med vad tänkte jag? Tycker du att jag är en påhoppare?
Nog ältat.
Nu till diskussionen. Är det möjligt att över internet HOPPA PÅ någon?
"#5 tbh så borde du vara tyst, du e sämst på cs gå och gör ngt annat än att sitta här på FB och hoppa på folk."
Kommenterat av en viss person (nämner inga namn) då jag riskerar att ännu en gång bli utmärkt som "påhopparn".
Är inte detta ett påhopp? Som denna person bad mig sluta med. Sluta med vad tänkte jag? Tycker du att jag är en påhoppare?
Nog ältat.
Nu till diskussionen. Är det möjligt att över internet HOPPA PÅ någon?