1
ARENA gather
Postat av zrC.fi den 12 Augusti 2004, 18:40
48 kommentarer · 152 träffar
för det första så är det en jätte bra funktion och hela idén med ARENA är great.
men nu till saken.
När man är sugen på att mixxa lite så anmäler man sig och ser att olika skill nivår kommer att vara med.
sedan när det är klart och man vill spela så ser man lagen.
Snubben som skapade gahtern och dom mest skillade personerna är på samma lag?
först när jag började mixxa så tänkte inte jag på det så mycket för jag trodde att det var självklart att servern fixxade detta med lagen? men FEL. admin kan om han vill skapa lagen hursom hellst som oftast brukar sluta i ojämna lag med skillen och admin på ena sidan och dom mindre bra på den andra.
och nu till 2.
de_cpl_fire den måste ni sätta in på servrarna och så tycker jag att det räcker med 1 dust2 only server och byt ut den andra mot en al-round-map.
och så 3.
på Mixxarna så måste man få bort att T campar på Nuke tak hela tiden.
om CT vinner första rundan så kan jag sätta min mormors e-mail på att T campar dom 2 eco rundorna på takek.
/over and out Zourc3
men nu till saken.
När man är sugen på att mixxa lite så anmäler man sig och ser att olika skill nivår kommer att vara med.
sedan när det är klart och man vill spela så ser man lagen.
Snubben som skapade gahtern och dom mest skillade personerna är på samma lag?
först när jag började mixxa så tänkte inte jag på det så mycket för jag trodde att det var självklart att servern fixxade detta med lagen? men FEL. admin kan om han vill skapa lagen hursom hellst som oftast brukar sluta i ojämna lag med skillen och admin på ena sidan och dom mindre bra på den andra.
och nu till 2.
de_cpl_fire den måste ni sätta in på servrarna och så tycker jag att det räcker med 1 dust2 only server och byt ut den andra mot en al-round-map.
och så 3.
på Mixxarna så måste man få bort att T campar på Nuke tak hela tiden.
om CT vinner första rundan så kan jag sätta min mormors e-mail på att T campar dom 2 eco rundorna på takek.
/over and out Zourc3