1
En sak här på FB
Postat av ErdmaN den 10 November 2007, 16:01
24 kommentarer · 89 träffar
Det är en sak jag stör mig på här på fragbite.. När folk verkligen behöver hjälp så försöker folk bara hitta fel på t ex "Särskrivning, fel stavningar" osv..
Varför inte bara hjälpa dom när ni vet och förstår vad det är som står?
Om ni inte vet så behöver ni inte ens kommentera eller gå in i tråden?
Gå in i sånna trådar där ni vet lite om, det är mycket roligare att få bra omdömme av andra använadre här på FB!
Som t ex: TjuveN^ du va duktig innom detta ämnet! så kanske det kommer upp en till tråd innom det ämnet, men fast en helt annan sak.. Då skulle man ju bara kunna säga engetligen.. PM'a TjuveN^ han vet va man ska göra! Så kanske han får veta allt han ska göra löser problemet snabbt för det är ju vad man strävar efter...
Alla kan inte lika mycket om allt, det är därför man har ett forum som man vill hämta hjälp/information ifrån...
(iallafall jag)
Men det är bara vad jag tycker...
Det är bara vi som kan göra FB roligare och trevligare, varför försöker ni inte?
HA EN BRA DAG ALLIHOPA! =)
Varför inte bara hjälpa dom när ni vet och förstår vad det är som står?
Om ni inte vet så behöver ni inte ens kommentera eller gå in i tråden?
Gå in i sånna trådar där ni vet lite om, det är mycket roligare att få bra omdömme av andra använadre här på FB!
Som t ex: TjuveN^ du va duktig innom detta ämnet! så kanske det kommer upp en till tråd innom det ämnet, men fast en helt annan sak.. Då skulle man ju bara kunna säga engetligen.. PM'a TjuveN^ han vet va man ska göra! Så kanske han får veta allt han ska göra löser problemet snabbt för det är ju vad man strävar efter...
Alla kan inte lika mycket om allt, det är därför man har ett forum som man vill hämta hjälp/information ifrån...
(iallafall jag)
Men det är bara vad jag tycker...
Det är bara vi som kan göra FB roligare och trevligare, varför försöker ni inte?
HA EN BRA DAG ALLIHOPA! =)