Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge 'Fick en Snilleblixt' en ba

Postat av hem_till_garden den 25 Oktober 2007, 22:19
97 kommentarer · 177 träffar
God kväll,

eller nåja, den var god tills dess att jag lurades in i en av 'Fick en Snilleblixts' trådar igen. Jag tycker att det är dags att banna honom för gott nu.

I flera månaders tid har han terroriserat Fragbite med sina kopierade trådar från forumet Flashback, och han vägrar vika sig det minsta vad gäller "hans" teorier. Jag tror inte att han menar allvar, för det vore för orealistiskt, utan han gör bara de här trådarna för att provocera oss. Och han lyckas... Jag talar nog för alla när jag säger att vi är trötta på den där satans idioten.

Låt oss komprimissa, ni har tillåtelse att banna mig tills år 3000 om ni även stänger av honom lika lång tid. Alla vinner, två idioter mindre på forumet.

Vänliga hälsningar

reme

Uppdatering:

Hur tänker alla ni som säger "hur svårt är det att strunta i att klicka på hans trådar?". Det är att gå RUNT problemet, inte att lösa det. Och jag tror vi alla är ense om att det är Fick en Snilleblixt som är problemet.

Tycker ni att Snilleblixt ska bannas för evigt?

275 personer har röstat
Föregående tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..