Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FB polisen.

Postat av Joevlig den 19 Oktober 2007, 15:57
171 kommentarer · 124 träffar
Tjena allihopa, och säger detta med en gång att alla bra FB-poliser inte ska ta åt sig av det jag skriver. men vissa av FB poliserna är bara helt jävla väck i skallen och borde fan bannas själva för att dom inte verkar ha nån som helst aning om vad fan dom håller på med.

fick en varning för 2 dagar sen men tydligen så visades den inte förrän idag.

Det jag skrev var: "#19 står på profil, ser fram emot ditt besök"

Men vad ska man säga då när det är en som frågar vart man bor och att dom ska slå sönder en? hade jag svarat typ: "Jävla fittunge dra åt helvete jag dödar dig" . så hade jag ju blivit bannad direkt.

Och här kommer mina så kallade regelbrott som tydligen var SÅ viktiga så det delades ut varning

"§9 Onödiga kommentarer (de som inte tillför diskussionen något) får inte förekomma.

Exempelvis när flera användare enbart skriver "lol", "ok", "#1", "word #3", smilies eller klistrar in vad någon skrivit i en tidigare kommentar. Till detta räknas också hänvisningar till sökmotorer och så kallad "bumping" (t.ex. "ingen som kan svaret?").

§16 Reklam för IRC-kanaler, hemsidor eller andra onödigheter är enbart störande och därför förbjudet."

SKÄRPNING FB POLISEN!

Och tas tråden bort bevisar det bara de jag pratar om här.

EDIT: Vad tycker ni generellt om FB polisen?

skriva med en fragbite polis eller käfta med en 12 årig nasse?

197 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

171 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 171 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..