1
För stränga mot personangrepp
Postat av mongolianen den 4 Augusti 2004, 18:53
124 kommentarer · 222 träffar
Tycker bara att fragbites "poliser" sätter alldeles för många bans på grund av personangrepp, när nån skriver idiot eller dylikt. Tror inte direkt att den som det riktas mot tar åt sig. Snarare "poliserna" som börjar gråta och tycka att allt ska vara frid och fröjd på deras sida. Ni kan väl byta namn från "Fragbite" till" Solstrålarna", och banna alla som svär åt nån eller är lite otrevliga? Efterssom det bara är jag som vågar påpeka att admins passar bättre som dagisfröknar får jag väl ta smällen.
Till alla er som går till admins och gråter över att tråden är en "klagtråd" eller omogen: Gråt på era jävla faggots, jag kommer fortsätta göra klagtrådar tills ni inte kan gråta längre!
(OJ! Förlåt! Personangrepp) Jag ber om ursäkt för psykiska skador jag kan ha orsakat
Till alla er som går till admins och gråter över att tråden är en "klagtråd" eller omogen: Gråt på era jävla faggots, jag kommer fortsätta göra klagtrådar tills ni inte kan gråta längre!
(OJ! Förlåt! Personangrepp) Jag ber om ursäkt för psykiska skador jag kan ha orsakat