Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Detta forumet suger!

Postat av Litsor_Skilsor den 5 Oktober 2007, 09:23
72 kommentarer · 265 träffar
OBS Denna tråd blir troligen borttagden av fragbitepoliserna eftersom jag kritiserar dem och fragbite OBS

M¨ste s'äga att det här forumet suger rejält osm det är idag. Jag började skriva h'är fäör flera år sen och då var det mycket bättre. Några saker som jag tycker är kasst med fragbites forum.

1. Fragbitepoliserna. Istället för att hålla efter forumet och banna de som verkligen ska bannas så bannar de personer som de personligen inte tycker om. Tex om en fragbitepolis är kommunist så bannar han alla som är moderater/sverigedemokrater/pa trioter

2. Alla myttomaner. Hatar alla som ljuger och tror att de är tuffa. De förstör forumet för man vet ju inte vad man ska tro på längre. Och när såna som är med om mycket, som jag, ska berätta om vad vi varit med om så tror ingen på oss.

3. Alla fjortisar som inte kan svenska. Jag blir så trött på alla stavfel och meningsbyggnadsfel och gramatiska fel. Blir också trött på såna som skriver R1 istället för Rätt och H4xxad istället för Hackad etc etc. Lär er skrika på riktigt. Ni borde få några månaders banna för sånt.

4. Alla äckliga trådar som handlar om sprit och sex. Kommentafr överflödig.
Föregående tråd

72 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 72 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..