Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem FAN vill va Fragbitepolis?

Postat av benjamin15 den 18 September 2007, 20:47
406 kommentarer · 394 träffar
Jag har en stor livsfråga som jag grubblat på många sekunder.

Vem fan vill va fragbitepolis?

Det en fragbitepolis gör:

* Censurerar stötande/onödiga kommentarer/trådar

* Delar ut varningar

* Varje dag måste de ta hand om ett visst antal trådar/kommentarer, för att sköta sitt "jobb". Gör de inte det så missköter de sig, och de riskerar att avsättas från FB-polisyrket.

Vad dom "tjänar" på det:

* Dom jobbar HELT GRATIS åt Samot och flpee. That's right. FB-poliserna tjänar inte ens 50 öre. Medans FRAGBITEs admin tjänar in stålarna. Alltså är fragbitepoliserna gratis arbetskraft.

* De har FRAGBITEPOLIS-statuset, och det är ju... hmm. "häftigt".

Som ni ser så är fragbitepolis ett rent SLAVERI.

Mina källor: Före detta fragbitepolisen Geds, han fick inte längre vara FB-polis p.g.a. att han inte tog hand om ett visst antal uppgifter varje dag. (Geds har inget med att denna tråden startades och göra)

Så till diskussionen: Vem FAN vill vara FRAGBITEPOLIS? Och varför?

P.S: Jag förstår att det är lockande för er som är högst uppsatta på fragbite att ta bort den tråden, i rädsla om att jag får några FB-poliser/Vanliga Användare att vakna och förstår vad som verkligen försiggår. Men iaf, vi har ju YTTRANDEFRIHET så tråden ska vara kvar.

EDIT: Lite frågor/funderingar som dykt upp:

1. Vadå FBs admin tjänar väl inga pengar? Svar: Jo, det gör dom på reklamen som är på sidan.

2. Har du ansökt och blivit nekad eller? Svar: Nej, jag har inte ansökt till att bli FB-polis. Jag har bättre saker för mig.

/AimForTheHead
Föregående tråd
Nästa tråd

406 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 406 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..