Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Patetiska trådar ? vad är detta då ? .. du kan inte klaga på nått som du själv gör ? ... Du Tycker att det bara är patetiska trådar men du skriven en själv ? :/ ..
#0 Det är medlemmarna som gör sidan till vad den är.
Skulle sidan bli "bättre" genom wajn och gnäll? Nej den blir bättre om
användarna hjälper till genom att anmäla onödiga trådar och kommentarer
samt att användarna LÄSER och FÖLJER de regler som finns samt använder sunt förnuft och inte drar upp en tråd om att dom blir utsatta för
maktmissbruk så fort deras tråd försvinner.
Jag tycker sidan är riktigt bra och spenderar mycket tid här och inte bara för att jag är polis.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
hejdå tråd
Det är kul (jag är mentalt störd :D) (33%)
Jag tycker ingenting (är för dum för att tycka till) (0%)
STÄNG NER SKITEN! FB SUGER !! ( <3 ) (42%)
Men många myt trådar :(
Det är ju helt frivilligt, tycker man att forumet suger osv. Så är det ju bara att sluta gå in på sidan? Svårare än så tror jag nog inte det är.
JAG ÄR INTE BÖG FÖR ATT JAG SKREV SÅ!!
menar festar ju varje helg och är INTE oskuld..
finns bara ett antal trådar som e bra och ett fåtal kommentarer som e bra :P
Skulle sidan bli "bättre" genom wajn och gnäll? Nej den blir bättre om
användarna hjälper till genom att anmäla onödiga trådar och kommentarer
samt att användarna LÄSER och FÖLJER de regler som finns samt använder sunt förnuft och inte drar upp en tråd om att dom blir utsatta för
maktmissbruk så fort deras tråd försvinner.
Jag tycker sidan är riktigt bra och spenderar mycket tid här och inte bara för att jag är polis.
Gå till ditt lilla skit luderstorm
ne men regga dig på playahead lr lunarstorm!