1
Borttagen tråd om fuskare
Postat av Torpet den 19 Juli 2004, 03:47
62 kommentarer · 239 träffar
Tycker ni att det är rätt att jag inte får publicera min interjuv med [myg0t]DOVER här?
Jag skrev en bra och seriös intervjuv med DOVER från myg0t och först säger flpee:
(flpee|fb) länkar till en fusksida.
Fusksida, okej men det finns inget hax att ladda ner där men jag erbjuder att göra om intervjuvvn utan Sidorna.
Han säger: och sedan vill vi inte ge fusktillverkare publicitet på sidan.
Han: nej, om det nu är en riktig fusktillverkare ska han inte ha ngn publicitet som "tack" för att han tillverkat fusk.
Han: om sagt var det inte bara länkarna till sidan som gjorde att tråden togs bort utan även att vi inte vill ge fusktillverkare någon publicitet på fragbite.
Förstår han inte vad en intervjuv handlar om?
Tänk om jag interjuvade Hitler ger jag publicitet till Nazisterna då?
Tog 10 år o fixa intrevjuvn så är ni så här taskiga :'(
Jag skrev en bra och seriös intervjuv med DOVER från myg0t och först säger flpee:
(flpee|fb) länkar till en fusksida.
Fusksida, okej men det finns inget hax att ladda ner där men jag erbjuder att göra om intervjuvvn utan Sidorna.
Han säger: och sedan vill vi inte ge fusktillverkare publicitet på sidan.
Han: nej, om det nu är en riktig fusktillverkare ska han inte ha ngn publicitet som "tack" för att han tillverkat fusk.
Han: om sagt var det inte bara länkarna till sidan som gjorde att tråden togs bort utan även att vi inte vill ge fusktillverkare någon publicitet på fragbite.
Förstår han inte vad en intervjuv handlar om?
Tänk om jag interjuvade Hitler ger jag publicitet till Nazisterna då?
Tog 10 år o fixa intrevjuvn så är ni så här taskiga :'(