Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gör alla användare till Fragbitepoliser!

Postat av benjamin15 den 11 Juli 2007, 21:45
277 kommentarer · 305 träffar
Goddagens fragbitare!

Jag har ett förslag på en ändring som man kan göra i fragbitesystemet. Hela huvudgrejen är att att göra alla användare på fragbite till fragbitepoliser. Nu tänker ni säkert: "Är han helt go i boet eller." Men det är en smart ide faktiskt. Jag skriver mina tankar med min fragbiteideologi nedanför här:

* I och med min ideologi Alla klyftor försvinner på fragbite, ingen är mer "värd" bara för att de har högre status. Alla kommer att befinna sig på samma nivå!

* Som det är idag så är det några få som är styr på fragbite(fragbitepoliser). Jag vet inte antalet exakt men jag skulle gissa på max 30 stycken fragbitepoliser. (Den som vet den rätta siffran får gärna säga det.) Och vi andra som surfar på fragbite med status: Vanlig användare, Old School, Hall Of Fame osv. vi har ett dyft och säga till om. Och då är vi andra användare VÄLDIGT många fler. Där vet jag inte heller siffran på hur många vi är men det är iallafall MINST 5000 olika användare som är aktiva varje månad. Hur kommer det sig att de där få fragbitepoliserna få styra ALLT. Medans vi som inte är fragbitepoliser lever nedanför och bara lyder deras order. Visst, vi kan överklaga en varning. Men det är inte mycket och komma med. Men men, ni förstår kanske redan nu vad min poäng är. Självklart ska ALLA styra på fragbite. Inte bara några utan alla.

* Och för att någon inte ska missbruka sin roll som fragbitepolis så ska det finnas gränser!

Varje dag kan du:

1. Censuera MAX 10stycken kommentarer.

2. Ge ut MAX 2 varningar.

Och i varningen kan du endast bestämma hur länge användaren ska vara bannad, Max 2 dygn. Och givetvis så kan du överklaga varningen och då så får en annan fragbitepolis se ifall varningen ska stå kvar eller tas bort.

Och nu kanske nuvarande få fragbitepoliser inte vill ge med sig och gå med på detta. Men kom ihåg vi är fler till antal och det är vi vanliga användare som är på fragbite och skriver, självklart ska vi få möjligheten att förändra fragbites situation.

Ta inte bort min tråd, det finns något som kallas yttrandefriheten och länge leve den!

Upp med näven, gör din röst hörd.

Tillsammans tar vi kampen mot ett fragbite utan olika klaser och förtryck!

EDIT: Nu finns det namnlista att skriva på, du skriver bara simpelt ditt fragbitenick på namnlistan! Insamlingen slutar den 31 augusti 2007

Länk: http://www.namninsamling.com/A imForTheHead

EDIT2: En av anledningarna att jag tar upp kampen mot översittarna: http://img248.imageshack.us/my .php?image=namnlsyo4.jpg

De två lekarna där, det finns VÄLDIGT många sådana liknande trådar på fragbite. Men de har inte tagits bort. (ja det fanns en sån med siffrona innan) men inte den med bokstäverna i alfabetet. Varför tog de bort den då? Jo, just det SÄRBEHANDLING. De vill tysta mig.

Och den andra den kan sannerligen ge upphov till en vettig diskussion. Man ska disskutera ifall man kan avgöra vad som är rätt att tro eller inte tro.

Att tillägga: Jag har haft fyra andra trådar som blivit borttagna sen har jag fått varning p.g.a. "inte vettig diskussion" med hela varningsstyrkan 3/10. Sedan har jag överklagat dom fyra. och min överklagan som en annan fragbitepolis såg tog bort varningen. Och det bevisar att det inte är acceptabelt som det är nu. Vi måste göra något åt det här.

Jag vet att ni håller med mig! Jag säger det ni tänker. Stå på er!

/AimForTheHead
Föregående tråd
Nästa tråd

277 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 277 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..