Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allt möjligt [!]

Postat av Stan Marsh den 3 Juli 2007, 04:02
26 kommentarer · 32 träffar
Hejsan,

Jag tycker att det börjar komma för mycket trådar på Fragbite som inte riktigt passar in här.

Eftersom det här är ett forum för Counterstrike & Wow för det mesta iallafall, men det finns ju massor av andra trådar som inte alla riktigt gillar. :) Typ Aftonbladet; Youtube & massa andra.

Så jag tycker vi lägger allt sånt material i denna tråd. :) Sen om man behöver ett snabbt hjälp på en fråga så kan man skriva den i denna tråd så försöker alla som läser den att hjälpa varandra. Så slipper man göra en massa nya trådar, och göra hela Fragbite överfullt. :)

IMO: Är det verkligen bra, eftersom alla bara klagar på alla som gör skit trådarna - Och bara kommenterar "Sök i forumet" Då kan dom ju alltid fråga i denna tråd och så hjälper alla till att hjälpa personen. :)

"Stavfel eller särskrivningar bjuder jag på. Har inte sovit på väldigt länge nu så. :)"

Vad tycker ni om denna idé?

Diskutera!

Vad tycker ni om detta?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..