1
Göra om fragbite till mopedforum?
Postat av mindarn den 18 Juni 2007, 02:27
181 kommentarer · 200 träffar
Fragbite -> Mopedsida
Jag tycker fragbite skulle vara mycket bättre om det gjordes om till en modepsida/forum. Här är några exempel på vad jag vill med fragbite:
*Bara tillåta trådar som handlar om mopeder och trim
*Tillåta folk att bifoga mopedbilder i sina trådar
*Byta ut logon till något som har med mopeder att göra
*Intervjua känt/stort folk inom mopedbranschen.
*Under sin profil ska man kunna ha bilder på sin moped, fylla i vilket trim man har
och skriva sina bäst trick man gjort med mopeden.
*Istället för att sätta bites på cs-matcher rankar man varandras mopeder till vänster.
*Istället för att täcka cs-kval så anlitar fragbite folk som håller oss uppdaterade om det senaste på mopedmarknaden.
*Eventuellt byta namn till MoppeBites.com
Jag tycker detta skulle vara jätteroligt, samtidigt som sidan kan locka allt fler ungdomar!
Vad tycker ni om detta?
Jag tycker fragbite skulle vara mycket bättre om det gjordes om till en modepsida/forum. Här är några exempel på vad jag vill med fragbite:
*Bara tillåta trådar som handlar om mopeder och trim
*Tillåta folk att bifoga mopedbilder i sina trådar
*Byta ut logon till något som har med mopeder att göra
*Intervjua känt/stort folk inom mopedbranschen.
*Under sin profil ska man kunna ha bilder på sin moped, fylla i vilket trim man har
och skriva sina bäst trick man gjort med mopeden.
*Istället för att sätta bites på cs-matcher rankar man varandras mopeder till vänster.
*Istället för att täcka cs-kval så anlitar fragbite folk som håller oss uppdaterade om det senaste på mopedmarknaden.
*Eventuellt byta namn till MoppeBites.com
Jag tycker detta skulle vara jätteroligt, samtidigt som sidan kan locka allt fler ungdomar!
Vad tycker ni om detta?