1
Tjejerna nertryckta @ FB
Postat av JagÄrLåstKonto1338 den 5 Maj 2007, 13:44
1 140 kommentarer · 645 träffar
Hejsan, under dessa få dagar jag har varit medlem har jag sett hur det finns trådar som det finns "NERTRYCKANDE" saker om oss tjejer. Har exempelvis sett "#12 Jag tycker tjejerna börjar bli lite skabbigare idag" "#1 Tjejerna har inget hära och göra" "#6 Far och flyg med dom" sådana tråkiga kommentarer som säkert jag och många andra inte vill höra.
Jag skulle bara vilja få ett svar på denna fråga..
För att skapa diskussion, vad tycker ni om dagens "Gaming-Brudar" kommentera lite nu då boyz & giirlz!
edit2:
Avsändare: Raggarbonden
Mottaget: 2007-05-06 03:25
Ämne: suug
skriv inte trådar om er tjejer här på FB, vi killar dominerar här förstår du flicka lilla
Kom ner till skåne så ska du få smaka på snopp flicka! elr vad säger du? stå i köket hela dan och sedan tar jag dig i baken och sprutar sönder ditt arsle?
edit: Har fått väldigt många hotbrev osv, efter denna tråden... Vill inte att ni söta pojkar ska skicka flera till mig.
edit: Ingen admin som kan ta en närmare titt på den dära "Raggarbonden" han skickar väldigt mycket brev till mig om att jag ska komma till skåne och suga hans kuk och mycket mera.
Jag skulle bara vilja få ett svar på denna fråga..
För att skapa diskussion, vad tycker ni om dagens "Gaming-Brudar" kommentera lite nu då boyz & giirlz!
edit2:
Avsändare: Raggarbonden
Mottaget: 2007-05-06 03:25
Ämne: suug
skriv inte trådar om er tjejer här på FB, vi killar dominerar här förstår du flicka lilla
Kom ner till skåne så ska du få smaka på snopp flicka! elr vad säger du? stå i köket hela dan och sedan tar jag dig i baken och sprutar sönder ditt arsle?
edit: Har fått väldigt många hotbrev osv, efter denna tråden... Vill inte att ni söta pojkar ska skicka flera till mig.
edit: Ingen admin som kan ta en närmare titt på den dära "Raggarbonden" han skickar väldigt mycket brev till mig om att jag ska komma till skåne och suga hans kuk och mycket mera.