1
Idéer till forumet.
Postat av Zoler den 28 April 2007, 18:06
31 kommentarer · 15 träffar
Jag tycker att Admin-gänget på Fragbite borde satsa lite mer på forumet eftersom det är ju trots allt där flest folk hänger.
Här är ett par idéer jag har:
1. Flytta undan baren till höger med "kommande matcher" m.m. när man är inne på en forum-tråd. Jag tycker att forumet känns för smalt just nu.
2. Lägg till bilder (s.k. avatarer) i forumet som hör till användaren. Bilderna som användarna kan ladda upp borde visas i forumet (t.ex. under namnet, eller någon annanstans), då skulle det bli mycket "trevligare". :)
Självklart så ska crew granska bilderna innan de laddas upp ordentligt.
3. Man borde kunna svara på folks kommentarer i trådar. Och sedan kunna se om någon har svarat på ens kommentarer. Jag brukar ha ett h*lvete med att leta igenom hela trådar som jag inte kollat i på länge för att se om någon har svarat på om jag har skrivit. :S
_____________________________ __________________
UPPDATERAD: Kom på ett till par idéer.
Här är ett par idéer jag har:
1. Flytta undan baren till höger med "kommande matcher" m.m. när man är inne på en forum-tråd. Jag tycker att forumet känns för smalt just nu.
2. Lägg till bilder (s.k. avatarer) i forumet som hör till användaren. Bilderna som användarna kan ladda upp borde visas i forumet (t.ex. under namnet, eller någon annanstans), då skulle det bli mycket "trevligare". :)
Självklart så ska crew granska bilderna innan de laddas upp ordentligt.
3. Man borde kunna svara på folks kommentarer i trådar. Och sedan kunna se om någon har svarat på ens kommentarer. Jag brukar ha ett h*lvete med att leta igenom hela trådar som jag inte kollat i på länge för att se om någon har svarat på om jag har skrivit. :S
_____________________________ __________________
UPPDATERAD: Kom på ett till par idéer.
Vad tycks?
57 personer har röstat