Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite poliserna mobbar/trakaserar mig

Postat av Litsor_Skilsor den 14 April 2007, 10:49
84 kommentarer · 162 träffar
Jag blir så less på alla dessa 12 åriga fragbitepoliser som ska spela allan på fragbite. Så fort jag skriver en tråd om vad som hälst, spelar ingen roll, så tas den bort och jag bannad i ett par veckor för att den inte skapar diskussion (alltid samma punkt de använder).

Testade att skriva en liknande tråd med ett nyreggat konto och självklart fick inlägget vara kvar då. Tycker det är enormt tråkigt att det är skillnad på folk och folk på fragbite (brukade ha för vana att alltid anmäla RWAs inlägg och han fick adlrig ens en varning enbart för att de tror att de drar hit folk genom att ha honom här och att de därmed tjänar mer pengar pga att de får mer sponsorer)

Jag har aldirg ljugit under hela min fragbite karriär och tyckler det är tråkigt att omogna fjortisar ska få förstöra fragbite genom att beskylla alla för att mytta. Tack vare er så tror inte någon på någon längre. Typ nån skriver "igår var jag ute och festade och fixade en snygg tjej" då kommer det direkt 50 kommentarer om att han myttar. Personen ifråga som skrev tråden blir då varnad (för om många skriver myttare så måste han ju vara det eller hur lol not) medans de som spammar sönder forumetn men kommentarer som "myttare" går helt fria, självklart.

Kan man skriva en tråd om något egentligen utan att bli beskylld för att mytta? Om jag skriver och frågar om inställningar för att få 100 fps åker jag väl dit för att jag myttar. Jag vet ju redan hur man får det tycker fragbitepoliserna och bannar mig för att tråden inte skapade diskussion (spelar ingen roll om det ställs 9 frågor i tråden som folk svarar på då paragrafe om att skapa diskussion bara anväönds för att banna personer som poliserna ogillar personligen)
Föregående tråd
Nästa tråd

84 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 84 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..