1
Trådar som blir stora ?
Postat av anteh@läderbög den 8 April 2007, 22:01
39 kommentarer · 160 träffar
Vad är det som gör att en tråd blir stor ? Liksom vad är det som gör att folk går in på just den tråden och skriver en kommentar just där... Det är ju alltid fint med feta trådar, så jag skulle vilja veta vad ni fb:are säger om det här, vad är det som gör en tråd stor ?
För det första så måste det ha med namnet att göra, det är ju det första du ser, det första som gör att du går in på tråden. Sen när du väl kommit in där i tråden, vad är det som gör att du skriver ? Antingen så är du intresserad av ämnet eller så vill du bara säga liksom "NICK was here" xD å få ytterligare en onödig kommentar i bagaget. Det är min teori eller vad man ska säga ^____o
Sen har vi ju alla dessa forumlekar, dom blir stora för att det är ju alltid lika kul att leka ;D men men...
Vad tror du, vad är det som gör att en tråd blir stor ? :E
För det första så måste det ha med namnet att göra, det är ju det första du ser, det första som gör att du går in på tråden. Sen när du väl kommit in där i tråden, vad är det som gör att du skriver ? Antingen så är du intresserad av ämnet eller så vill du bara säga liksom "NICK was here" xD å få ytterligare en onödig kommentar i bagaget. Det är min teori eller vad man ska säga ^____o
Sen har vi ju alla dessa forumlekar, dom blir stora för att det är ju alltid lika kul att leka ;D men men...
Vad tror du, vad är det som gör att en tråd blir stor ? :E