Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min guide till överklagningar

Postat av Plastviktor den 18 Juni 2004, 10:45
91 kommentarer · 155 träffar
Detta är rallés guide till hur man lyckas med sina överklagningar på varningar.

1. SMÖRA!!! Detta hjälper alltid ni behöver inte försvara er utan smöra bara lite typ. " Men snälla jag gjorde det inte med flit jag ville bara förbättra Fragbite och bråka lite med dom som förstör denna underbara sida"

2. Ifall ni inte vill snöra så bör ni hålla er till att försvara er från alla anklagelser.
typ ifall ni är anklagade för att bryta mot "§19 Uppför dig moget och civiliserat". Så skriver ni bara " Förlåt jag va lite arg just då för en det var en spammare som hade förstört en tråd och jag tyckte det var så fruktansvärt så jag var tvungen att lufta min känslor".

3. Försök alltid överklaga för oftast är admins så viljesvaga att ifall ni skriver en lång överklagan så orkar dom inte läsa den och då tar dom bort varningen direkt.

4. Ifall er överklagan inte funkar försök få tag på en admin och be honom ta bort din varning eftersom du inte vill vara borta från denna underbara sida.

5. I era överklaganden skriv med korrekt svenska och utan förkortningar som å,e,d o.s.v verka också allmänt ledsen och aldrig arg.

Detta var allt från mig ifall ni har egan tips så skriv dom gärna. Lycka till

91 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 91 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..