Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frabitepoliserna bör ses över

Postat av Stefado den 22 Februari 2007, 00:21
107 kommentarer · 177 träffar
Jag har märkt att fragbitepoliserna oftast verkar använda vad som liknar gestapo-metoder. Gestapo var för er som inte vet nazisternas hemliga polis, gehemelich statsepolizei, eller nåt liknande. jag tycker att de som verkligen driver fragbite borde se över vilka de utser till att ansvar över forumet. visst mycket av det de tar bort är säkert bra att de tar bort, men en fragbiteolis borde ju verka enlit regeln, verka utan att syna, precis som de gamla gossarna wallenberg gjorde. Om man inte tål att få en frän kommentar mot sig i en tråd, utan direkt ska börja dryga med personen/personerna som skrev den, så drar man ju rampljuset ifrån tråden och mot sig själva istället. Ett typexempel på detta är http://www.fragbite.se/?thread ID=356657 där fragbitepolisen andrewh går in i en personlig "kasta skit" match på sandlådenivå mot diverse fragbite-användare. Frågan är hur andrewh som fragbitepolis bäst skulle ha hanterat situationen. Personligen anser jag att han inte borde ge sig in i diskussionen alls. Han både ger och tar personangrepp som syftar på skillen på ens wowkunnande. Just precis, det både låter och är en löjlig, patetisk diskussion. Det jag vill med detta är att om fragbite utser fragbitepoliser, dessa enväldiga forumhärskare, så borde dessa personer bli tillsagda från herr fragbite att skapa nya account som bör användas till arbetet med fragbiteforumet.
Föregående tråd
Nästa tråd

107 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 107 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..