Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Segt med resultatet!!!

Postat av khrall den 30 Maj 2004, 09:12
20 kommentarer · 175 träffar
En grej som är mindre bra ibland med det annars mycket trevliga cs-tipandet vilket jag tycker är mycket synd. Matcher som blir inteställda, uppskjutna och även färdigspelade macther tar ofattbart lång tid att får sina bites. Brukar statsa så ofta jag kan och det är inte kul att sitta och vänta i ett dygn (och se spännande matcher som man inte får förgylla med lite extra spänning) på att en uppskuten match ska släppa ens bites lr till och med en färdigspelad match. Blev riktigt sur herromdan när jag spelade på matchen g.nu vs d00m och skulle iväg dan efter. Kollade på matchen via HLTV. Matchen var bra men g.nu fetaegde dom (:D som jag trodde btw). Men sen tog det ca 20 TIMMAR att få sina bytes. Nästan så man ringer PLUS så sverker olofsson stå och fråga "ska det vara så?".

Off the subject:
Ett tips e ju att ha någon som kollar matcherna och sen skriver om rundorna lr iaf kollar upp på HLTV från de matcherna som spelas. Inte för att vara skrytsam men jag skulle kunna göra detta om ni inte orkar men det kan vi ju ta privv.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..