Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites forum!

Postat av kallep0nken den 30 December 2006, 19:54
13 kommentarer · 98 träffar
Nu hade jag tänkt att whina lite på fragbites forum. Det är inte fragbite som är felet. Det är Användarna.

Först vill jag att alla försöker hitta en tråd där det inte finns nån som skriver nåt elakt/nervärderande/idiotförkl arande till den som har gjort tråden. Kom ihåg att skillja kritik mot härskartekniken och dumma kommentarer. Självklart finns det dumma trådar, men varför skriva hur dum/dålig tråden är eller hur fel den som har gjort tråden har? Jo, för att hälften av fragbite består av omogna desperata personer som vill ha nåt att få ut sin agriton eller försöka uppträda vuxet.

Det första dessa personer letar efter i en tråd är om tråden är en myt, sen om gramatiken är fel, sen kollar dom igenom andra trådar som denna person gjort för att hitta nåt fel på den, sen tittar dom efter felstavning.

Om dom nu inte hittar nåt av detta så väntar dom tills dom får en kommentar att slänga allt deras hat på.

Jag säger bara en fet skärpning på er. Detta forum skulle vara så mkt bättre utan alla dessa omogna personer!

Sprid lycka, inte hat.

Nu är det sagt.

Svar på tal :

#5 vad jag vet så är ett forum till för att diskutera. inte för att trycka ner varandra. jag blir mer förbannad om jag får en dum kommentar över internet än IRL. för då kan man iallfall stå för vad man säger!

#7, om du vill ha roligt får du vända dig till nåt annat. ett forum är till för diskution! inte för att får en massa oseriösa grejjer att skratta till! du har missförståt allting. Du läste inte änns tråden är jag säker på!

#9, jag bryr mig för att forumet blir så oseriöst, dåligt stämmning och drygt!

#13, Hur kul är det att ha en diskution med en tuff grabb med dig som är så vuxen?

Har jag fel?

24 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..