1
Fragbite, ståpå er
Postat av Rdx den 13 Maj 2004, 12:27
25 kommentarer · 170 träffar
Efter att ha läst igenom lite olika trådar här på FB så är de väl ingen nyhet att hälften av alla svar i trådarna är helt oväsentliga jämtemot trådens syfte. Igenom att låta mindreåriga låtas läsa samt kommentera i detta forum så kan jag inte mer än gissa att det varje dag föds en ny "omogen" ungdom då det verkar, mer eller mindre, tillåtet att avvika från trådens egentliga diskussionsområde, likväl kritisera de olika användarna med personangrepp och dyligt, utan påföljder.
Självklart är det en svår uppgift att motarbeta omogenheten i scenen vi har skapat, men som jag ser de så har Fragbite ett väldigt stort ansvar vad gällande nyskapandet av den Svenska CS scenen. Att låta dessa kritiska ungdomar löpa fritt med dispyter och angrepp kan bara leda till de värre. Som jag ser de finns det bara två utvägar, om Fragbite inte har resurser / personal som kan hålla rent i forumet så bör forumet ej vara tillgängligt, eller så bör man öka lagret vad gällande Forumpoliser och setill att regelbrott förblir regelbrott.
Komihå g, Fragbite. Ni har ansvar för en stor skara människor.
Syfet med tråden ej i kritiskt syfte, snarare upplysande. Förhoppningsvis kan någon FB Polis/admin tadel av diskussionen. Förövrigt är Fragbite en av mina absoluta favorit nyhetssajter, det är derför jag värnar gott om den.
Varsågod och flama, det bekräftar bara mina åsikter.
Självklart är det en svår uppgift att motarbeta omogenheten i scenen vi har skapat, men som jag ser de så har Fragbite ett väldigt stort ansvar vad gällande nyskapandet av den Svenska CS scenen. Att låta dessa kritiska ungdomar löpa fritt med dispyter och angrepp kan bara leda till de värre. Som jag ser de finns det bara två utvägar, om Fragbite inte har resurser / personal som kan hålla rent i forumet så bör forumet ej vara tillgängligt, eller så bör man öka lagret vad gällande Forumpoliser och setill att regelbrott förblir regelbrott.
Komihå g, Fragbite. Ni har ansvar för en stor skara människor.
Syfet med tråden ej i kritiskt syfte, snarare upplysande. Förhoppningsvis kan någon FB Polis/admin tadel av diskussionen. Förövrigt är Fragbite en av mina absoluta favorit nyhetssajter, det är derför jag värnar gott om den.
Varsågod och flama, det bekräftar bara mina åsikter.