Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FB > Nolltollernas?

Postat av Bongoman den 20 Oktober 2006, 16:02
22 kommentarer · 122 träffar
Hej ;)

När jag läste http://www.fragbite.com/?threa dID=305636 så tänkte jag dirrekt att fb-poliserna pröva någon form av "nolltollerans-vecka"? Bara för att se om man blir av med några av alla som spammar ner och kommer med allmänt jobbiga kommentarer.

Jag tycker att fb-poliserna inte dirrekt är hårda med fb's regler, man ser hela tiden folk som bryter mot många regler. Speciellt regeln om personangrepp.

Det kan vara något för er på fb att tänka på. Det kanske inte funkar alls,eller så funkar det jättefint?
Kort sagt tycker jag att fb bör pröva att ha en vecka där allt som kan tänkas bryta mot reglerna tas bort och det ger en lätt ban på kanske 1 eller 2 dagar. Självklart är det omöjligt för fb-poliserna att se allt som skrivs,men jag tvivlar inte på att det skulle märkas om man tog tag i det!

Det är vad jag tycker,nu vill jag höra era idéer som kan leda till ett bättre fragbite!

// Bongoman

Bra idé?

44 personer har röstat

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..