1
Nu får det vara nog!
Postat av Kalleanka2000 den 14 Oktober 2006, 02:00
62 kommentarer · 31 träffar
Nu är jag less på alla patetiska trådar av småbarn, kommentarena är också ganska patetiska.
Det jag ser varje dag på Fragbite är följande:
¤FPS-trådar.
¤Något litet filmklipp från Youtube, som man har sett ett antal gånger redan.
¤Dagens nyhet från Aftonbladet/EXPRESSEN. Vi kan fan läsa själva!
¤Nån jobbig tråd, som: "Vilken färg är dina strumpor?", vad får ni ut av sånna trådar?
¤Nån "lek" som är kopierad eller jävligt tråkig.
¤Ni vill ha tips på musik, så ni kan lyssna på vad alla andra lyssnar på, ni blir ju coola då?
¤Nån människa skriver vad han tycker om utlänningar, men som vanligt har den individen skrivit sin extremt dåliga uppfattning, så det är inte ens nån mening att diskutera med den idioten. Sen är kommentarena på dom trådarna nästan lika patetiska.
¤Sen finns det många trådar när dom inte hittar det dom letar efter, men sök då förfan på Google.com istället för att göra en ny jävla tråd om det.
Det jag vill veta är om ni kan tipsa nått forum där mognadsgränsen är lite högre, jag vill också att det ska vara aktivt.
Det jag ser varje dag på Fragbite är följande:
¤FPS-trådar.
¤Något litet filmklipp från Youtube, som man har sett ett antal gånger redan.
¤Dagens nyhet från Aftonbladet/EXPRESSEN. Vi kan fan läsa själva!
¤Nån jobbig tråd, som: "Vilken färg är dina strumpor?", vad får ni ut av sånna trådar?
¤Nån "lek" som är kopierad eller jävligt tråkig.
¤Ni vill ha tips på musik, så ni kan lyssna på vad alla andra lyssnar på, ni blir ju coola då?
¤Nån människa skriver vad han tycker om utlänningar, men som vanligt har den individen skrivit sin extremt dåliga uppfattning, så det är inte ens nån mening att diskutera med den idioten. Sen är kommentarena på dom trådarna nästan lika patetiska.
¤Sen finns det många trådar när dom inte hittar det dom letar efter, men sök då förfan på Google.com istället för att göra en ny jävla tråd om det.
Det jag vill veta är om ni kan tipsa nått forum där mognadsgränsen är lite högre, jag vill också att det ska vara aktivt.