Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite - Uppdatering?

Postat av ROQOR den 13 Oktober 2006, 20:07
22 kommentarer · 126 träffar
Hej allihopa. Nu är det så här att jag har suttit här hemma och grubblat lite, och jag har kommit fram till en sak. Fragbite har ju funnits ett bra tag nu, och det har ju tillkommit en massa saker, allt för att göra användarna intresserade av allt nytt osv osv. Men det har gått en tidsperiod nu, en ganska lång en, och jag tycker att fragbite borde fixa något nytt, något fräscht, något som lockar till sig allt mer användare och fragbite växer på nytt igen. Nu är det ju inte så att jag vill att fragbite ska skaffa mer användare eller något, utan jag vill ha något nytt. Tycker ni användare och även alla som arbetar på ett eller annat sätt i ledningen av fragbite skall tänka på det här.

För att göra det till en diskussion, så vill jag att ni ska ge förslag på vad man kan lägga till, samt kommentera andras förslag, dock inte nedvärdera dem, utan ge kritik (god eller ond spelar ingen roll) osv.

Ha det och hör av er till mig om det är något speciellt.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..