Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"CREJBi och kontotjuvarna" av jML!

Postat av jML! den 8 Oktober 2006, 14:23
271 kommentarer · 180 träffar
God eftermiddag!

Jag, jML! har under helgen styrt kosan mot Fragbites fiender nummer ett - Kontotjuvarna.

Av princip har jag begränsat mig till tjuvarnas tjuv - "crejbi". Efter några enkla knapptryckningar hittar jag en förbluffande mängd konton.

http://www.fragbite.com/?sTabl e=users&sUser=crejbi&sEmail=&s Name =

Det rör sig om cirka tio konton. Majoriteten har titlar som Old School och Hall of Fame. Den här crejbi utger sig även för att ha skrivit nyheter under Fragbites fana. jML! har tagit reda på att fallet verkligen inte var så.

Jag uppmanar härmed admins, poliser och Fragbitare att vara uppmärksamma, att byta lösenord och email ibland och framför allt, sätta dit dom jävlarna som snor konton.

Inte bara är det synd om de som förlorar sina konton, dessutom är det olagligt, så vill ni gå längre - gå till polisen.

För att skapa diskussion; vad tycker ni om det här och vad gör poliser/admins åt saken?

MVH jML! - Fragbite blev precis tryggare.

271 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 271 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..