Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

1kk vs fbpd hltv-demo och shoutcast

Postat av 1kk AxA obv den 19 Juli 2006, 17:11
324 kommentarer · 400 träffar
Matchen är slut! 1000-klubben vann med 2-0 i kartor!

Den populära shoutcasten hittar ni här: http://www.steglitsvagen.com/p ublic/files/Fragbite_Matchen_1 000-klubben_vs_Fragbitepoliser na-REPACK-SE-(WEBRip)-2006-CHA N.rar

http://www.fuskbugg.se/~insajd er/Fragbite_Matchen_1000-klubb en_vs_Fragbitepoliserna-REPACK -SE-(WEBRip)-2006-CHAN.rar

..Och Hltvn hittar ni här: http://www.hltv.org/interfaces /download.php?bookingid=227146

vi hade 400 hltvtittare och lika många som lyssnade på shoutcasten. Riktigt skoj. Nästa år hoppas vi på ännu större intresse!

Stort tack till Scar som styrde upp saker och ting efter att jag gick offline i söndags.

Diskutera matchen i: #FBmatchen ! (OBS KANALEN ÄR ÄNDRAD, SE EDIT8!)

Hej alla,

Efter förra årets tuffa batalj mellan 1000-klubben@fb och fragbite-poliserna där poliserna tillslut gick segrande så är det nu dags igen för vad som börjar bli lite utav en årlig tradition. ( http://www.fragbite.com/?threa dID=146618 )

Ni som hängt med länge här på forumet vet dock att detta inte är andra gången dessa två rivaler möts. Två gånger tidigare har vi krigat mot varandra i counter-strike, och det står nu 1-1 i matcher.

Så, på tisdag klockan 19:00 planerar vi att en en gång drabbas samman.

Vi kommer att spela två maps. 1kk väljer första banan, poliserna den andra. En eventuell tredje och avgörande bana kommer spelas om lagen spelar 1-1 i kartor. MR12 är det som gäller.

Vi hoppas att vi kan ordna en lika trevlig tillställning som förra gången. Förra matchen var väldigt uppskattad och vi hade faktiskt 500 HLTV-tittare. Matchen kom även upp på tipset där den omsatte näst mest bites under hela månaden, och det var mitt under WEG-finalerna.

Så, denna gången har vi planerat lite i förväg för att räta till de misstag som vi gjorde förra året. Till exempel så laggade shoutcasten något fruktansvärt. Nu har vi hittat en kille med 100/100lina som lovat att hosta shoutcasten och hltv-slots utöver hltv.orgtv'n.

För att hålla lineupperna hemliga in i det sista kommer spelarna för vardera lag inte presenteras förens på fredag. Men vi kan lova redan nu att en del riktigt tunga namn kommer ställa upp och spela för att försvara sina lags flaggor.

Så kika in då och då i tråden för uppdateringar, intervjuer och mycket annat smått och gott..!

EDIT: 1000-klubbens line presenteras på fredag klockan 21:36!

EDIT2: Här är en kort intervju med Scar, grundaren av 1000-klubben

Hej Scar. skriv en kort presentation om dig själv

- Goddag AxA. Är en kille på 21 år som bor i Malmö och helt oavsiktligt grundade 1000-klubben för ett par år sedan. Har även gjort två extremt coola HeatoN-filmer (länkar i profilen lol!).

Ja det var alltså du som grundade den beryktade 1000-klubben@fb. Berätta lite om klubben och hur allt startade.

- I Fragbites tidiga dagar var jag en av de mest geekiga i forumen och skrev således en massa kommentarer. En dag upptäckte jag att jag hade över 1000 kommentarer (vilket var en hel del back in the days) och gjorde därför en tråd, helt på skoj, som jag kallade "1000-klubben?" (länk här: http://www.fragbite.com/?threa dID=5641 ). Efter ett par dagar skapade ett par andra forumspammare irc-kanalen och bjöd in mig direkt. Sedan eskalerade allting av nån anledning och vi blev bara fler och fler.

Okey, nu till matchen. Vad tror du om utsikterna? Det ryktas om att 1000-klubben i år kommer ställa upp med en riktigt vass lineup. kommentar?

- Lineupen i detta skede är inte ännu bestämd, men ja, det stämmer att den blir "vass". Förra året fick bl.a. lulle kriga för vår ära, ett misstag vi inte kommer upprepa i år.

Då får jag tacka dig Scar för den här korta intervjun, något du vill tillägga? tacka några sponsorer kanske?

- Åhh, ja vill tacka topic och netropa för att de alltid finns där även om man inte alltid vill det, och Dibbe för hans oändliga support och karisma.

EDIT3: Vi har slängt upp en IRC-kanal där ni kan snacka vidare om matchen och prata rykten osv.. #FBmatchen

EDIT4: Fbpoliserna har gått ut med sin lineup till matchen:

GTS

frostnova

mint

ganska

Teake.

1000-klubbens femma kommer senare idag!

EDIT5: Jag tog tag i ganska, en av stjärnspelarna i FBPD's lineup för en snabb intervju...

Hej ganska. Kan vi få en kort presentation av dig?

-Viktor "ganska" Olsson, 18 år från örebro. Jag är bättre än lulle och det ska jag bevisa på tisdag! Har spelat cs i kanske 2 år nu, så skillsen sitter bra

Du är alltså en av fem som ska försvara fragbitepolisernas färger, vad tror du om matchen?

-Jag tror det blir svårt, men med hjälp av GTS, mint, Teake och frostnova så ska dom leda mig till segern! Vi har ju hört lösa rykten om att 1kk verkligen går in gör det detta år och toppar laget något extremt, så det kommer bli en tuff match. Men ingenting är omöjligt brukar man ju säga. Så jag säger - om jag ska gissa resultat - 16 - 12, 14 - 16 och på tredje mapen 16 - 0 till FBPD.

Vad tror du om din egen insats?

- Det var länge sedan jag gjorde 0 - 12/0 - 15 så jag antar att jag slipper sådana pinsamheter. Jag är ganska jordnära och tror inte jag kommer ha en ledande roll, ska försöka plocka ut dom jag ska plocka ut så att vi kan vinna. Men ni ser mig nog inte överst på fraglistan

Då får jag tacka dig ganska för den här intervjuvn, något du vill tillägga?

- Jag vill tacka FBPD för att dom gett mig denna chans och för att dom är helt underbara hela bunten! Jag vill tacka alla nära och kära för att dom finns, och så vill jag önska 1kk GLHF för det kommer dom behöva.

EDIT6: Matchen uppe på tipset igen! Tippa på, http://www.fragbite.com/?match ID=17835

EDIT7: 1000-klubbens lineup är spikad:

Scar

rwa

dml

paradox

firat

(adr)

EDIT8:

Tänk på att vi bytt IRC-kanal till #FBmatchen efter att chan tog över den gamla kanalen (gah varför lyder man inte q-nets regler och slutar opar idioter ;/)

Så, #FBmatchen är det som gäller och inget annat!

EDIT9:

Vi söker fler som kan hosta vår shoutcast. Skriv ett pm till mig om ni är intresserade!

EDIT10:

Scar och netropa ställer upp och shoutcastar årets match igen. De kommer sitta hemma hos Scar tillsammans för att göra de hela lite mer roligare.

/1000-klubben@fb

Vilka vinner?

718 personer har röstat
Föregående tråd

324 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 324 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..