Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbitepolis = IQ Below 10?

Postat av DUDDAN ♥ den 18 Juli 2006, 18:41
169 kommentarer · 228 träffar
Vad i herrans namn håller ni på med? Tar bort kommentarer som inte bryter mot någon regel? Vad är erat problem?

En snubbe skapar en tråd utan något som helst upphov till diskussion, och jag skriver "okej" i hans tråd som en kommentar. Vilken regel bryter jag emot då? Jag menar, snubben som skapar tråden skapar den _utan_ upphov till diskussion, men tråden blir inte borttagen för det.

Killen frågade ingen fråga i sin tråd, han bad oss inte att diskutera någonting kring ämnet. Ni är ju verkligen tröga i huvudet jävla idioter.

Är endast intresserad av svar från fragbitepoliserna, som inte verkar tänka sig för innan sina handlingar, ni andra kan skippa att kommentera om ni inte har nåt vettigt att säga, tycker bara det är tråkigt att jag som inte bröt mot någon regel ska bli straffad.

Är det någon mer som har varit med om samma sak? Dessa bratpoliser tror dom står över alla andra människor, idioter.

Kan säga detta i tråden med, banna mig gärna, ta bort mitt konto, ni är bara pinsamma era satans ankjävlar. (Menat åt gaypoliserna). Hej då.
Föregående tråd
Nästa tråd

169 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 169 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..