1
Mail på Fragbite
Postat av Diemer2 den 21 Maj 2006, 02:58
28 kommentarer · 187 träffar
Tjo!
Alltså får man verkligen kränka och kalla folk vad dom vill bara för att det är i ett mail?
Och självklart pratar jag om mailfunktionen på Fragbite.
Detta mail fick jag efter att jag ha sagt att det heter negerbollar och inte chokladbollar/cocosbollar.
Och jag sa också att det alltid har hetat negerboll och inget annat, och att ni(fbfolket) kan kolla upp det i en kokbok från 1995.
Mailet:
Avsändare: P0|@
Mottaget: 2006-05-21 00:46
Ämne: jävla nörd
"varför inte skaffa dig ett jävla liv?
får jag tag på såna idioter som du så överlever dom inte!
visa mig i ordboken ordet negerboll från -95
jävla fitta"
Kan inte FBpoliserna/FBadmins göra något åt detta? Tex. censurera vissa ord? Kolla igenom mailen innan ett mail skickas(tror inte att det mailas så mycket att det skulle bli något omöjligt uppdrag)?
Fixa till det iallafall.
Tack och hej, leverpastej.
Edit: Håll er till hur man får behandla folk på Fragbites mailfunktion och inte om att negerbollen ska bevaras eller ska bort.
Alltså får man verkligen kränka och kalla folk vad dom vill bara för att det är i ett mail?
Och självklart pratar jag om mailfunktionen på Fragbite.
Detta mail fick jag efter att jag ha sagt att det heter negerbollar och inte chokladbollar/cocosbollar.
Och jag sa också att det alltid har hetat negerboll och inget annat, och att ni(fbfolket) kan kolla upp det i en kokbok från 1995.
Mailet:
Avsändare: P0|@
Mottaget: 2006-05-21 00:46
Ämne: jävla nörd
"varför inte skaffa dig ett jävla liv?
får jag tag på såna idioter som du så överlever dom inte!
visa mig i ordboken ordet negerboll från -95
jävla fitta"
Kan inte FBpoliserna/FBadmins göra något åt detta? Tex. censurera vissa ord? Kolla igenom mailen innan ett mail skickas(tror inte att det mailas så mycket att det skulle bli något omöjligt uppdrag)?
Fixa till det iallafall.
Tack och hej, leverpastej.
Edit: Håll er till hur man får behandla folk på Fragbites mailfunktion och inte om att negerbollen ska bevaras eller ska bort.
Bevara negerbollen?
107 personer har röstat