Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blir så trött på fb!

Postat av Deaz_ den 10 Maj 2006, 22:41
136 kommentarer · 215 träffar
Det som skulle kunna vara så bra är istället helt åt andra hållet. Killarna/tjejerna på Fragbite har gjort ett kanonjobb enligt mitt tycke med denna "sajt". Mycket information och alltid "up to date". MEN (uttrycker det med ett stort MEN) det är en förvånansvärt stor skara som förstör det Fragbite-crew har skapat genom att gå in i forumet och skriva tex allmänt elaka och dåliga saker om allt och alla. För forumet här på FB är ju trots allt stället där man får ventilera sina funderingar om e-sport och diverse andra datorrelaterade tankar. Så varför kan det inte skötas på ett snyggt sätt?

Vill dock inte dra alla över en o samma kant men kan en åldersgräns komma väl till pass? Kanske helt enkelt radering av kontot om man missköter sig? Eller kanske det bästa av allt, mer detaljerade personuppgifter för att överhuvudtaget få använda forumet?

Säg vad ni tycker.

Edit: Varför ska jag sticka från forumet som många tycker? Jag skrev ju att jag ser potentialen för Fragbite, vissa trådar är faktiskt riktigt läsvärda. Men sen kommer hur många som helst och bara förstör diskussionen pga av att man inte (som det verkar) lärde sig läsförståelse i grundskolan.
Föregående tråd
Nästa tråd

136 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 136 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..