Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Negativa vibrationer.

Postat av spammis den 28 April 2006, 14:58
54 kommentarer · 150 träffar
För ett par dagar sedan såg ajg en tråd skriven av Bumbibjornen, som gick ut på att man borde kasta ut mig från FB ! Han predikade om hur jag gett mig på kamikazecow med fuskanklagelser och bad mig rentutsagt hålla käften.

Nå, jag blev ytterst upprörd över detta och kände mig väldigt illa behandlad. För att klargöra en sak så fuskar kamikazecow verkligen det är inget jag hittat på utan det är helt sant.

Nu till saken. På senaste tid har man blivit allt otrevligare mot varann här på FB som brukade vara en väldigt trevlig plats dr man kunde föra någolunda vettiga diskussioner. Vad har hänt med er trevliga fragbiteare ? Nu är FB hemsökt av fuskare (som kamikazecow) och personer som bara är otrevliga !

Nå jag tycker att vi borde försöka ändra på detta, och vara litet trevligare med varandra. Skulle inte alla trivas mycket bättre då ?

Det lämnar jag till er att diskutera kring !

EDIT: Jag ser att några av dessa personer hittade min tråd och började komma med kommentarer som inte var alltför vänliga. Det är just det vi vill få stopp på !

/Spammis ett ljus i mörkret
Föregående tråd
Nästa tråd

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..