Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbite = Bollplank?

Postat av kzzpzz den 15 April 2006, 20:22
13 kommentarer · 16 träffar
Hallåja Grabbar ! På senare tid, eller under en rätt lång tid har jag märkt att fragbite fungerar som ett sorts bollplank. Detta är ett forum, visst, man kan snacka om det mesta. Men ibland går det till _ÖVERDRIFT_. Frågor som "Vad åt du till frukost idag, vad har du för skor, vad skulle du göra i si och så den situationen, vilken tröja, jacka, skor ska jag köpa". Ofta sådana kommentater. Kan inte alla bara tänka till en gång extra, tänka lite logiskt och skita i vad annat folk tycker ? :) Det är min uppfattning.

Sen får ni resten tycka vad ni vill, men ibland låter det så löjligt alltså, att man ens gör en tråd som redan tagits upp många gånger och som är riktigt löjligt.

Alltså, verkar som en del söker bekräftelse av grejer för att se om det är bra eller inte. Har jag fel?

Så vad tycker ni? Fungerar inte detta mest som ett bollplank ?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..