Vad är det som händer är det bara 12-16 åringar som hänger här och vill hävda sig genom att trycka ner på andra,skämta eller försöka verka duktiga. igår la jag upp denna tråd
http://fragbite.se/?threadID=2 35044 ang. att swebits blivit "hackat"
.. Ok, en person skriver "Du har bliviy utsatt för ett aprilskämt, haha"..
Men att sedan 50st till ska visa sig duktiga och/eller tyffa genom att skriva ngt som " hahah jävla sopa, fatta du inte d elle fNiZzZZ" .. fick tom ett pm från en kille som skrev att jag var dum i huvet,
helt plötsligt hamnar inte detta forum om cs och gaming, utan om massa kids som den ena försöker vara ballare än den andra.
Hoppas många med mig slutat vara så aktiva på detta forum pga detta, och att fb fixar fler poliser (mogna sådana) som kan ge ban åt dom som inte tillför ngt :) onödig tråd, och ni som inte håller med eller kan komma med något konstruktivt, kan ju bara klicka in på någon annan häftig "vågar-inte-supa-men-polarna-1 4is-tråd" :)
.. Själv har jag för länge sedan bytt upp mig till ett forum med mycket högre klass och mindre tjat :) ifall detta skulle ifrågasättas som "varför hänger du här då?".
hänger härr för det är kul att vara lite oseriös men mest för att iakta hur sveriges ungdomar skämmer ut sig på de mest pinsamma sätt.
eller så uppdateras steam o har du svagt bredband blir de lätt lagg.
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
fps_max 101
:D :/
cl_cmdrate 101