Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tröttnar på Fragbites forum? =/

Postat av drygast@fb den 20 Februari 2006, 13:23
42 kommentarer · 138 träffar
Jag sitter här och vaknar upp till solets ljus som retar mina ögon, Jag tänker att nu när jag ändå är vaken kan jag gå in på datorn och kolla lite hur världen ser ut..men dock när jag går in på Fragbite ser jag det gamla vanliga .. "han/hon är tagen för fusk" "du har stavat fel" "jag är så perfekt och kan allt" Jag tycker nu att Fragbite har blivit så ensidigt .. det är inte ens kul att läsa på Forumet för att någon har blivit tagen för fusk .. man skulle inte orka sitta och skriva in alla som fuskar och om man väl är tvungen att anmärka att någon har fuskat så gör det på lunarstorm eller något , här vill i allafall inte jag ha det ..

Ge mig era synpunkter?

Edit:

Som jag förvänta mig så skulle ni försvara dessa onödiga trådar, det hade väll vart roligare att se info om stora mästerskap , lan , spelare etc?
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..