Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hooligan på veckans klipp

Postat av 'A'lgen den 12 Februari 2006, 21:06
13 kommentarer · 158 träffar
Tjenna allihop!

Höll just på att titta på lite veckans klipp och kollade på Hooligans fem dglhs (Pistolheadshots 9) och alla härjar om att han:

1. Spelar mot bots.

Vare sig han spelar mot bots eller vanliga spelare så är skotten snygga eller hur? vem bryr sig om de är bots eller spelare, hset är detsamma. dessutom om han nu lirade public kanske han inte visste att det var bots? (ganska långsökt, visst, men möjligt.)

2. roundtime på 5min

se punkt 3.

3. bara har en kille till på radarn (med fem motståndare)

nånsin hört om public? jag har själv spelar one-on-7 ¨på public ch fraggat alla motsåndare, lotto eller skillz spela roll, det är ju ingen som har klantag som kan visa att flera av spelarna är på samma lag.

4. bara kör dgl med 10k

att han kör med dgl spelar väl ingen roll. uppenbarliga är motståndarna så dåliga att han inte behöver ett bättre vapen? då kan det vara roligt att bara köra dgl (lr usp i mitt fall ^^) dessutom kanske han hade awp? smart att ta upp den i det läget lr?

5. har aimbot

att han har aimbot verkar inte troligt. har själv provat det och sett andra som har det och aimen ser inte alls ut sådär. det följer huvudet absolut exakt och det gör det inte i filmen. han har absolut inte aimbot.

6. Detta är otroligt: att han fraggar Sk|SpawN

asså fakenick! hur många HeatoN har inte ni sett på publicservrar? skulle det vara SK han lirade mot? att nån överhuvudtaget faktiskt tror det...

Spelar själv väldigt mycket mot bots eftersom jag inte får öppna brandväggen som blockar steamservrarna hos min pappa :'( så att jag inte tappar aimen tills jag kommer tillbaka till mamma så jag vet hur det är och även om de kanske är "dåliga" spelar det ju absolut ingen roll för skottet.

blev förbannad när jag läste all kritik, vet att det är gammalt.

och det är sant att folk trodde att han faktiskt tog SpawN. Ska citera:

"De namn som står när dessa "äkta" frags utförs är:

BEVARA_seAzon

GOLdEn_REtrI VER_mAMMA

Perry

dA_rUDE

SK|Spa wN

Antingen så är det uppgjort, eller så är det bottar, för det är högst otroligt att nått sånt här kan hända. Dessutom så håller jag med en del som tror att han använder aimbot. Det stämmer säkerligen. Han har även 10 000 att handla för men lallar runt med en deagle och så är de terrorister han skjuter nickade som proffs och eliter. Inte troligt, konstigt att FB-admins inte har sett detta patetiska försök till att få beröm av CS-världen."

(detta postades av divxdimension.)

folk som ser andra klara vad de inte kan ska vänta med att såga tills efter de övervägt dessa spekulationer.

Tack,

//dimhoLt

Hur spelar Hooligan i veckans klipp (Pistolheadshots 9)

100 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..