Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kritik mot FB!

Postat av PuffTMD den 20 Januari 2006, 09:04
53 kommentarer · 290 träffar
vart är vårat kära fragbite på väg? eller rättare sagt dess poliser... igår kväll gjorde jag t ex e tråd som berättade ett tragiskt minne från mitt liv, och sökte efter jämlikar på fragbite, och direkt kastade sig en av fragbites kommunistiska skitpoliser över mej och tog bort min tråd! förmodligen satt han tidigare och läste domarn^s trådar, pilla sig på snoppen och fnittrade hysteriskt. ANAR NI HUR DET KÄNNS?! domarn^ får röra sig fritt å ljuga om allt han vill, men när jag äntligen erkänner en hemsk händelse blir min tråd borttagen...därför har jag nu insett den hemska faktan: kommunisterna har erövrat fragbite! dom kränker oss cs-eliter och framhäver mytare och folk med uppdiktade liv! skärpning för fan fragbite!

Trodde denna sida var en toppsajt, men där åkte ju allt mitt sista hopp om den i botten
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..