Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jämförelse mellan IRL-polis & Fragbite-p

Postat av tja alla katt1 her den 12 Januari 2006, 19:56
21 kommentarer · 257 träffar
hallå!!

jag såg en kommentar nyss av någon som nickar "-cANe-" & då kom jag på det här...

Måste berätta bakgrunden först tror jag:
Någon som heter Sobi, när han spelar counterstrike dvs, fuskade på en med all trolighet värde- samt meningslös match & blev då "bustad" som det brukar kallas.

När denna -cANe- ser detta så vill han såklart visa sin disrespekt åt denna brottsling (kanske för att han själv är skyldig, vem vet)
och skriver då en väldigt ^sur kommentar.

#74 -cANe-
Fragbitepolis
2006-01-12 19:32
Har inte direkt snackat med sobi men hade jag gjort det här hade man ju lämnat in brickan direkt alltså

Det här känns väldigt respektlöst mot alla helvetiskt dåliga admins som sitter och florerar av hat till allt och alla som har en åsikt / kan hantera det svenska språket. Dessa admins bryr sig inte om fusk, stavfel, idioti av hög klass etc.
En bild säger mer än 1000 ord brukar det sägas, kan någon förklara varför ingen av dessa kommentarer
http://files.upl.silentwhisper .net/upload1/lyckligt_lottade. JPG
är censurerade? Enligt min teori så bör vissa av dessa inlägg i forumet vara värda en permanentban, bra mkt mer än de som delats ut för ordkrigande. Observera att det INTE är någon fragbite-admin som gjort denna bild, även om det skulle vara det mest logiska i sammanhanget.

för/nackdelar med att vara en fragbite-admin?
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..