Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dubbelmoral på fragbite

Postat av SHAB[ò_Ó]M den 5 November 2005, 17:38
25 kommentarer · 156 träffar
Tjenare, kära fragbite användare. Jag har tänkt på en sak väldigt länge vad gäller denna sidan, måste väl nästan påstå att det är det enda som jag verkligen störa mig på, vad gäller användarna på denna sidan. Det är denna dubbelmoralen som finns hos fb användarna.

Alt 1.

En person som vill ha hjälp skapar en tråd. Svaret på hans fråga är för vissa väldigt enkelt så istället för att skriva svaret skriver dom: "Sök i forumet för fan!" ...Men för fan? Söker man i forumet och skriver sin fråga i en redan existerande tråd, så får man juh svaret: "ORKA DRA UPP GAMMAL TRÅD!"...

Vad är rätt att göra? Skapa en tråd och få skit, eller skriva i en gammal tråd och få skit?

Alt 2. Allt tjat om alla dessa fuskare. Alla hatar fuskare. Inte sant? Även dom som själva fuskar, hatar fuskare. Men så fort det är någon man känner eller en själv som åker dit, så är det helt plötsligt helt ok att bara "testa en gång". En gång ingen gång? ...Snälla, kommer fusktrådar varje dag, och 50% av dom kanske bara testar en gång. Men inte fan bryr ni er då? Men så fort det är en vän, så måste man skydda den. Låt folk stå sina kasst. Har man fuskat och åker dit ska man få sota för det oxå.

Alt 3. Folk klagar på forumpoliserna för att dom alltid blir bannade för "små saker"! ...Läs reglerna så LOVAR jag dig att du inte kommer få en varnig för saker som inte bryter mot reglerna, poliserna är inte ute efter att hämnas eller så. Utan för att få rent i forumet ifrån alla busfrön som inte kan reglerna.

Denna lista skulle kunnas göra lång. men det som jag verkligen stör mig på är ALTERNATIV. 1... Kom med tips och ideér om hur man skulle kunna styra upp läget. Om ni har några flera saker ni stör er på ang. dubbelmoral är det bara att posta i tråden så slänger jag upp det i topic. Peace.!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..