Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läs hela nyheten plx.

Postat av SPINAL den 10 Februari 2004, 11:28
38 kommentarer · 74 träffar
Ok, nu ere så att jag börjar bli jävligt trött på folk som skriver korkade inlägg på nyheter, trådar osv. Efter dagens lunch i skolan så haffar jag en dator i skolans bibliotek och ska sätta mig å granska gårdagens/nattens nyheter.

I nyheten om CPL:s mest framgångsrika CS-spelare så finner jag, inte till någon direkt förvåning, folk som skriver: "Men va fan gör Medion där, han suger ju och har inte lirat sen NiP-tiden fäffz", eller: "SpawN ska JU vARA MED HAN HAR JU AIMET!!!!", och till sist: "HeatoN suger"

Medion respektive HeatoN har ju deltagit och lirat bra i ett antal CPL-turneringar medans SpawN endast lirat EN enda.

Denna nyhet var bara en i mängden, men jag antar att fler folk tycker samma sak som jag eftersom det var många i ovanstående nyhet som kommenterade alla dumma uttalanden. SÅ SNÄLLA, LÄS HELA NYHETEN ELLER LIKNANDE I FORTSÄTTNINGEN SÅ SLIPPER VI SE DESSA DUMMA KOMMENTARER.
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..