Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites nya system.

Postat av PuGGe den 4 Februari 2004, 14:03
134 kommentarer · 195 träffar
*fjäskar lite för att få ha kvar denna jävla tråden* (detta är andra gången jag gör OM den, för att den inte ska bannas)

Nu har Fragbite tagit bort vår förmåga att svära, och vår förmåga att skriva fritt.
Självklart hade dem säkert en god tanke bakom,
men eftersom Sinnelagsetikens största nackdel är att bara den som agerar har förmågan att se avsikten bakom sitt agerande,
så passar den inte i denna fråga.
Därför bör vi använda Konsekvensetiken,
och då frågar jag mig; Hur stor var sannolikheten att Fagbite tog bort den fina "demokrati" vi haft här på Fragbite så länge?
Svaret är givetvis ~100%.
Med detta vill jag säga, att fragbite bör tabort detta skitet och låta oss skriva vad vi vill, och inte va så jävla lata att dem inte ens orkar rensa lite bland kommentarerna.
Dem har ju trots allt flera fragbite-poliser som vakar över oss.
Anledningen till det "fina" språket är att jag fick ett tips tidigare idag i fagbites kanal,
att jag inte skulle använda mig av svordomar för att stärka mitt budskap,
utan istället använda fin meningsuppbyggnad och sånt skit.
Jag gjorde ett försök, men skiten blev bannat, för någon admin blev sur för jag stavat fel på fragbite.
Föregående tråd
Nästa tråd

134 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 134 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..