Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dräggen på fragbite.

Postat av OggC den 4 Februari 2004, 02:57
127 kommentarer · 201 träffar
Jag tycker om att debbatera, jag verkligen älskar att se på när två intelligenta personer debatterar och det bästa som finns är att vara en utav de två intelligenta.

Nog för att jag vet att majoritetn på denna sida inte alls är några genier, och de flesta vet nog inte att Norrland faktiskt är en del av sverige.

Men nu när Fragbite länkade till en artikel om kvinnlig gameing ( http://www.fragbite.com/?newsI D=4436 ) trodde jag att jag skulle få se något lysande inlägg med åsikter som inte var saxade ur boken "Vi är korkade mansgrisar som inte fattar att kvinnor kan göra annat än att laga mat.". Så fel man kan ha, när 16 av 39 inlägg är cencurerade och tråden blivit låst så skäms man.

Inte undra på att folk har knepig uppfattning om cs-spelare, vi måste ju framstå som idioter.

Kan man inte föra en vettig diskussion så ska man inte sätta sig på en stor hemsida och häva ur sig diverse grodor. Kommandot "notepad" i kör fungerar om man tvunget måste skriva ner alla dumheter.

Visst, först trodde jag plastninja hade en dålig dag. Men sen tänkte jag om, en del av er har säkert sett mitt ständiga klagande på forumet och min åsikt är att moderatorerna är lite för snälla. Så den möjligheten är utesluten.

Många frågar sig själv ibland varför tjejerna är så mycket sämre än killarna i cs, det är för att de lovande cs-tjejerna blir bortskrämda när de får se hur många idioter som spelar cs.

Jag har alltid försökt att inte alltför öppet påpeka hur korkade de flesta som skriver på denna sida är, men idag går det inte.

Jag förväntar mig årets grillning och antagligen så kommer tråden bli låst och borttagen.

Men för er som läser:

Ta till er av kritiken och väx upp.

en sista redigering:

Om ni, trots mitt påstående, inte känner igen mitt gnällande är det för jag bytt namn.

Mitt tidigare account var CoolBreeze.
Föregående tråd
Nästa tråd

127 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 127 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..